29 april.

Hej allihopa här sitter jag och dricker smoothie. Saknar min älskling Tess som just nu är på tåget till Barcelona.ö Hon ska åka till Barcelona därifrån och gick tyvärr inte med på iden att ha mig i resväskan.
Japp. Idag var jag med ellen och mira. Vi var hos mira och först käkade mellis haha jag åt 4 mackor, men vad jag var ju hungrig :$ Sen gick vi ut med Hugo, miras söta hund. Det var soligt och fint ute.
Sen skulle de på teater och jag fick inte va med sa deras fröken -.- Så jag åkte hem och nu e jag hemma, eller okej, jag kom hem för typ 2 timmar sen. Hade prov idag, men det gick bra, det var verkligen förbluffande. Trodde jag skulle faila. Men icke.


1. Mira på bussen x'D
2. Ellen på bussen x'D
3. Ellen, mira och Hugo
4. Jag och ellen (ignorera mitt fula fejs)
5. En cool bild jag tog på påskliljor (:


Puss!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men guuh! Jag ser ju seriöst helt psykad ut!!



Älskar dej!<33

Ellen

2009-04-29 @ 20:38:40
URL: http://musicisme.blogg.se/
Postat av: Mira

mne kollA JAG DÅ PÅ FÖRSTA BILDEN!! jAG LOVAR JAG LER INTE SÅ DÄR I VERKLIGHETEN!

2009-04-30 @ 07:04:48
URL: http://chokladdryck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0