helg

hejhej allihopa! ni får en snabb uppdatering om min helg

Fredag:  i skolan hade jag lite kul med emma maja och mercedes :) vi kom på ett nytt språk och sa till alla"Knussa din massas fissa" och "Fassy har hossa brissor!" haha, ja precis.
 men iallafall, efter skolan åkte jag hem till ebba, och sov där. vi hyrde barnhemmet och köpte massa godis på videofönstret och satt hemma hos henne och myste. och justdet, ni hade rätt, den var bra! fast läskig -.- vi spelade också Wii fit, med en sån dära balanceboard, och jag körde rockring, thaha det såg roligt ut kan jag ju bara säga, men det var kul. fasans varmt var det också, hela dan.
Lördag: jag och ebba vaknade rät tidigt, kollade tv, körde wii, haha we are da wiinörds! 
sen åt frukost, jag behövde åka hem rätt tidigt för att jag skulle till landet. :)
på landet solade jag i det härliga 17-gradiga vädret och på kvällen myste jag framför tvn.
Söndag: jag åkte hem rätt tidigt på morgonen och sen har det inte hänt så mkt mer. ska försöka få tag på någon snart. aja, puss på er!


haha älskar dig knasboll :)

Kommentarer
Postat av: diana

haha snygga bilder <333

xD

2009-04-05 @ 16:37:17
URL: http://dindee.blogg.se/
Postat av: N a t a l i e

ser ut som en as stor matta :D <3

2009-04-07 @ 23:10:50
URL: http://jjustme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0