fanny skriver ,

hällooou everybody :)
igår så palla jag inte skriva men jag var med Tess och Pelle :)
först kom pelle och då sjöng vi singstar, jag vann överlägset hela tiden, yay ;D
och sen kom tess och då fortsatte vi typ sjunga lite (a) sen fick vi en impuls av att åka skridskor, så japp det gjorde vi och det gick väl lite sådär, ta det inte personligt tess men du kan inte åka skridskor XD
jaja och pelle var så söt att han köpte korv åt mej och tess från korvgubben som står på isen  :)
sen drog vi hem till mej och bakade mycket kladdiga n-bollar, eller chokladbollar 8) vi åt dom och tittade på Click, det va mysigt. sen drog pelle hem och då nördade tess och jag vid datan och sen drog hon också hem och då åt jag middag, och sen kollade jag på Thelma & Louise, så jefla bra ;D måste säga att jag har underskattat kanal 8, trodde det bara var nyheter där, men igår va de en bra film :) så enjoy, det här var det gulliga men tragiska slutet :(


puss
/ fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0