fanny skriver den åttonde januari tjugohundranio.

hej :)
idag har jagh vart i skolan och typ inte gjort så mkt, måste bara berätta att jag blev skrämd för livet idag x)
jag pelle klara ebba och tess satt och typ chillade i garderoben efter lunchen för de typ va helt tomt där och vi inte hade ngt bättre för oss (a)så ba helt plötsligt börjar några kasta väskor och skor på oss i huvena vi ba AAAH! och sprang ut därifrån x) mobbade barn !
men men efterf skolan var jag med Tess och vi varf hemma hos henne och pluggade och åt onyttiga saker :)
sen skulle jag hem, och då skulle hon följa mej till tåget såklart, så snäll som hon är ;D vi tog med oss hennes nakenhundar Greta och Flora, dom sötaste intheworld :O och vi gick igenom skogen och allt, det hände också en liten olycka på vägen, men har lovat att inte säga :D
så aa, sen åkte jag tunnelbana till fruängen och buss hem. mamma och pappa va inte hemma så jag och min kära syster gick på italienska pizzerian som ligger jättenära oss. det var mysigt, jag åt en currypizza :)
here kommer some pictures, inte precis någon ordning men gick igenom lite bilder och hittade dessa:

min pizza :)

Dagens outfit: Klänning från Gina Tricot

bjuder på en bild från igår på mej o klarush, och jag VET jag ser skelögd ut x)

JAG SAKNAR MIN FANNY!!

JAG SAKNAR FALUN!!

En söt bild på mig och johanna <3


FRÅN FANNY TILL ER ALLA, PUSS OCH EN FORTSATT TREVLIG KVÄLL :)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

JAG SAKNAR FALUN<3

2009-01-12 @ 20:22:40
URL: http://nyqviiist.blogg.se/
Postat av: fanny

jag med <3

2009-01-16 @ 11:54:24
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0