Happy new year!

Heej förlåt att jag blivit så dålig på at uppdatera bloggen! men jag är så lat så jag glömmer bort :D men nu blir det ett långt som kompensation eller vad man nu säger  så läs allt om ni pallar :) Enjoy!
ända sen jag skrev förra inlägget har jag umgåtts med min älskade kompis Fanny :) har alltid så kul med henne! hon heter också Fanny :P
först va vi me varann en dag o på kvällen sov hon hos mej på landet, sen va vi med varann en dag till och sen va ju jag tvungen att åka hem för de va dagemn innan nyår, vi hade frågat om hon fick hänka på hem och fira nyår med mej och Nora och först så gick de inte men sen gick det och så kom hon till oss och så firade vi nyår hos min granne Nora :)
hos Nora så typ körde vi lite singstar innan maten och sen i väntan på att klockan skulle bli tolv kollade vi på The Eye den va fett läskig :D sen blev det efterrätt som jag och Fanny hade gjort *fett stolta alla älskade vår kladdkaka*
och sen innan tolvslaget räknade vi 5 4 3 2 1 NOOOOLL! och på noll sprutade vi med en champis så vi typ blev asblöta och skrek över hela kvarteret GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR! :D sen drog vi ner till långsjön där va typ asmånga så vi träffade Rebecka sötnosen och sprang runt och flummade och ramlade på varandra på isen.
Sen satt alla och spelade rappakalja tills vi typ somnade, en tradition när vi firar nyår med grannarna :D
japp så vi hade en toppenkväll med andra ord :)

en bild jag lyckades ta på fyrverkerierna :)

Nora sjunger singstar :)

haha fanny sjunger :)

japp, och efter nyår skulle Fanny egentligen åka hem dagen efter men vi bestämde att hon skulle stanna en dag till så då sov hon en natt till och vi typ va hemma hos mej och på morgonen åkte skridskor på långsjön och sen gick på bio "vi hade iallafall tur med vädret igen" på heron city den va jättebra :) och sen typ va vi hemma hos mej och hade jättekul med singstar och monopolturneringar:) På monopolturneringen vann Fanny över mej stort, hon hade typ 80000 och jag 50000 inteckningar och pengar, men det berodde nog mest på att hon hade alla 10 000 lappar :P
Sen skjutsade vi hem Fanny till Vätö och när vi skulle handla på vägen så flummade vi i affären lite, eller jag gjorde XD
sen var jag på landet med pappi tills idag som jag åkte hem och nu är jag hemma.
japp, det var mitt nyår :)  hoppas ni hade det lika bra som jag, höhö

haha bjuder på denna bilden..
Puss, fanny <3

Kommentarer
Postat av: Ebburt ;)

Nora ;D <333

2009-01-05 @ 13:36:56
URL: http://rosendahlaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0