iförrgår,igår&idag.

hejhej (;
jag har inte skrivit på länge typ för att jag inte har orkat :$ men men i'm back :)
19 januari
japp, iförrgår  var jag och Tess och en annan kille ifrån vår klass i matjouren, tråkigaste som finns! :O
efter det åkte jag hem  till min älskade Issa och hon höll på med sitt rum lite och jag var så snäll att jag hjälpte till :)
här kommer en het bild på Tess i förkläde, bli inte överkåta här nu bara !


detta var vår belöning för det hårda jobbet...

haha klara dreglade lite på min cocosboll (:

20 januari
denna dag gjorde jag inte mycket.. först var det gympa, men jag glömde bort det så jag hade inte med mig kläder och sen fick jag reda på att det inte va nån för midb var sjuk.. OVANLIGT!? så ja ba yääh :) efter det på lunchen åkte jag ebba klara och tess till pizzerian i hägerstensåsen och åt pizza x) jag har nog lite bilder

fula lilla jag -.-

tess på tunnelbanan, bilden blev lite suddig så tess såg så gammal ut haha och vi mobbade henne ba de e din framtid :D

klara är så het så alla dör :)

sen efter stannade jag kvar i skolan med tess klara och ebba och vi pluggade i skolan jättelänge och sen åkte jag hem och slappade lite.

21 januari
idag har jag vart på friskis&svettis på "Ung kraft" det var fett muppigt läraren sa typ att vi skulle vicka på rumpan och massa annat bögigt, och han blev fett sur på mig för min mobil typ ringde 2 ggr och jag fick massa sms han ba STÄNG AV :P XD sen skulle vi göra massa jobbiga övningar, typ styrka balans kondition och annat, men det var fett kul, man kände sig så nyttig efteråt! :) efter duschade vi och bastade, fett mys de va :) jag ska köpa ett terminskort och medlemsskap där så jag kan gå dit typ varje dag om jag vill :D jag har tyvärr inga bilder från där för han va så sträng, men ialf jag kan rekommendera "ung kraft" på friskis&svettis i hornstull!
hare så bra nurå!
love fny <3

Kommentarer
Postat av: diana

var det kul att jobba i köket XD

Hoppas på att aldrig få göra det.... :P



2009-01-22 @ 15:26:44
URL: http://dindee.blogg.se/
Postat av: fanny

haha det kommer du nog, vänta bara... haha det var INTE kul att jobba där! :(

2009-02-09 @ 17:17:40
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0