Jacqueline

Hej alla som läser bloggen :) Idag har det varit den riktiga skoldagen , igår var det bara upprop och utv.samtal. Det gick väll hyfsat på utv.samtalet, de sa bara att jag flummsade lite för myckt med Tess bara xP

Idag hade vi först engelska lektion, vi skulle typ vara 2 och 2 och  jag var med julia bejjb <3  Ens skulle typ säga buttum to nose, och så skulle man ta handen på rumpar och sen snabbt ta upp den till näsan, dety gick rätt så bra, kankse för att jag precis har arbetat med kroppsdelar innan jullovet. Sen jobade jag engelska (mycket tjat om engelska :S)  och sen efter det hade vi so, jag började förstå rätt snabbt så jag e mycket stolt! :D

Sen efter åkte jag till mormor o morfar och e nu där, ska snart äta coocies ;)
 

Hejhopp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0