:O :( Tess skriver

Vaddå jag kan viss åka skridskor sääger vi! jag äger ju på det. Jaa idag började man 08.30 sen så hade vi en samling sen var skoldagen slut :DD men jag hade bajsigaste utvecklingssamtalet efter fick veta att lärare pratade om mig :( och att monica vill ha mig i hennes grupp efter skolan då man jobbar kvar :S Känns ju toppen sen åkte jag klaruh och fny med till fny där vi flummade singstar där vi körde abba singstar. vi sjöng take a chance om min och jag var bakgrejen så sjöng take a chance take a chane take a chukachance typ hela tiden :) under 3 minuter. Ont i halsen gäller nu tog tyvärr inga bilder men det gör inge :)
 Sjöng bakgrejen på denna
Klara och jag blev rising star på denna :)

Kommentarer
Postat av: rosanna

Ahh, SOS! Har också abba singstar till PS3, ;)

Pussar.

2009-01-07 @ 19:56:05
URL: http://saniee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0