sjuk

jag är sjuk, feber och ont i halsen sen i onsdags. känns iallafall något bättre nu än vad det gjorde då, för jag har typ sovit hela dagarna och knarkat massa alvedon ipren hostmedecin strepsils och allt sånt där. så hur som helst tror jag det blir skola på måndag om vi har tur!

imorse åkte jag till akuten tidigt  med mamma för att kolla vad det var för fel på mig. jag fick vänta i typ två timmar på att komma in till doktorn -.- men det var ingen halsfluss det va bara ngt virus, skönt! så då åkte vi och köpte hostmedecin och sen åkte vi hem.
och nu sitter jag här och tråkar, och hostar som en jude :'( har inget mer att skriva så godn.. 
jomen ah justdet jag har gjort ett "boknördstest" kom jag på :P

haha 24 % *stolt*!

godnatt / fanny

Kommentarer
Postat av: Teres

Oh tack så mkt :D Men din blogg är ju fin som den är, hihi.

2009-02-01 @ 19:39:01
URL: http://teriksson.blogg.se/
Postat av: fanny

haha tack :D

2009-02-11 @ 19:24:28
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0