fannys day

tjena fan :) idag var det första skoldagen dårå, jag hade på mig min jacka från gina tricot, linnet från h&m och mina nya jeans :) i skolan hände det inget nästan jag hälsade på alla kompisar i skolan typ hela morgonen. sen var det bgs, och sen var det slut, jag som inte visste det satt och tänkte planera dagen haha alla skrattade åt mej, mobbad man är! :(
hihi sen var jag så cool att jag hängde med Klara och Tess efter skolan, sköna människor <3 vi var hos mej och sjöng ABBA singstar som ni fattade är jag beroende av det ;) jag hade utv. samtal 12 så jag skulle tbx till skolan sen, jobbigt!
jaja, sen var jag hemma och åt lunch, sen kollade på lite tv tills jag åt middag, sen kollade jag på sing a long, kanonkul :) sen duschade jag min katt som enligt mej såg ut att behöva en dusch. allvarligt tror jag faktiskt att knäppisen gillar att bada.. det ska ju inte katter göra! x)
menmen nu sitter jag typ här vid datan och tror jag ska sova nu, är så förbaskat trött :(
så japp, gonatt och puss
/ fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0