090302 09 - Jacqueline ;)

Heejsan !!! Idag gick det väl bra i skolan ! Redovisade steg 7 i eng ! ;) 
           
Efter skolan åkte jag och Fanny till stan , jag var ju tvungen att köpa en födelsedagspresent till Tove som fyller 13 på freda! :D Vi tog också ett fik på ''american coocies'' världens godaaasstee muffins , enligt mig o fanny ;) Vi gick oskå till h&m och gina o mpröva kläder ! Vi ihttade ett par tajts som såg ut som jeans ; och dem passade jätte bra på fanny!!! Tyvärr gjorde inte jag kort ,  men fanny tog några , så när hon skriver ett inlägg blir det bilder ;)


Kofta: H&M 199:-
Linne: H&M, vet inte pris - Inez tröja (Hon tvingade mig o skriva !)
Linne: H&M 75:-
strumpbyxor: Gamla

Kommentarer
Postat av: rosanna

Naaw! Gulleplutt! Tack så hemskt mycket bejjb. det är bara att gå in på länken jag hade på inlägget och skriva en kommentar där ;)

Pusspusspusspusspusspusspuss<333

2009-03-02 @ 19:11:08
URL: http://saniee.devote.se
Postat av: mirre

går du i Kunskapsskolan?

2009-03-21 @ 13:13:24
URL: http://midoris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0