10 mars

hejhej :)
jag tänkte berätta om min dag här. 
först var det gympa och jag jacq johanna diana och tess hade uppgift att hitta på ngt att göra på gympan. vi kom på en jätteproffsig lek!
sen på lunchen råkade jag och tess ta fel tåg, mörby c ist för fruängen så vi gick av vid telefonplan och jag och Tess drog hem till henne istället och åt glass till lunch, som ni säkert fattade i hennes inlägg, och sen efter skolan åkt jag hem till Lisa och vi typ bara flummade lite som vanligt ;)
sen gick jag hem från henne och åt ungspannkaka, mumma ! sen pluggade jag lite, och nu ska jag sova snart, är sjukt trött.
                                                                                         
 
 Dagens outfit :
Rosa långt linne, Zoul
Tess skärp från gina tricot

 
P U S S  P Å  E R  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0