12 mars 2009 - J

Hejsan alla bloggläsare ! :D Förlåååååt för dålig uppdatering igår :(  Ska någon gång betala er för det , skämta bara :P
Jag kan väll börja med att säga grattis till Pelle som blir tånoring idag :)
Jag vaknade kl 06:00 och duchade , i  skolan hade vi ''no-prov'' , håll tummarna för att det går bra för mig ! :)
Sen hände det inte så mycket mera i skolan, vi tittade på en film och matspjälkning, ush !! 

Efter skolan åkte jag , Tove och Julia hem till mig :) Vi bakade amricanska pankakor med björnbär i ! Det blev super gott <3 !!


Pussheeej !!// J

1.    2.     3.

1. Jag och Tove bakar.
2.Jag, Julias och Toves Finaste smet ;)<3
3. Våran fina pankaka (De såg finare ut i verkligheten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0