16 mars

hej alla muppar !
har nyss vart ute på en kvällspromenad med mamma. skönt!
var med jacquie idag efter skolan. vi var hos henne och pluggade lite granna.
sen blev vi hungriga så vi gjorde lite pannkakor, tihi.
här kommer bilder från skolan och efter skolan.

vi hade på oss otroligt fina förkläden

jacquie gör pannkakor

thaha jag gjorde om klara lite

söta diana

och söta mercedes som adrig ville va med på bild

mihi jag köpte en jättegod smoothie idag från skolcafét, men emma maja leo och pelle mobbade den och sa att det såg ut som spya.. då blev jag ledsen :<

ska sova nu, men puss puss <3

Kommentarer
Postat av: diana

du var bara tvungen att lägga upp en bild på mig... <33 =3

2009-03-18 @ 16:08:46
URL: http://dindee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0