17 mars

hejhej sötnosar.
jag har vart hemma hos jacqueline med julia idag, vi pluggade och  vi hade jättekul, som alltid x)
jag orkar inte riktigt skriva så mycket nu, kollar på D.H. samtidigt, så det blir lite bilder ist.

1. Jacquie,Tess och Julia är på väg till tunnelbanan, Tess skulle hem och jag jacquie och julia skulle hem till jacquie, som gick så fort att lilla jag inte orkade så jag tog lite smygbilder  på dom.
2.Jag blev barnslig för några minuter och satte mig på gungan på väg hem till Jacquie.
3. Det var soligt idag 8D
4. Jag, jacquie och Julia :) love u <33
5. Jag på tunnelbanan, åkte hem med Julia,  hehe jag och julia har på något sätt alltid jättekul på tunnelbanan, thihi :)


Ha det så bra pussungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0