22 mars - söndag

Hejsanhoppsan ! Tänkte skriva lite om min dag ;)
   Jag vaknade hos MM ( mormor och morfar) för jag sov över hos henne och så drogade jag robinssonspelet på tv4 :P Haha , det e jättekul ! Pröva själva ! Sen spelade jag vääääldigt länge, jag skulle göra något med Fanny fast det blev visst inte så :P   Jag gick ut me min storasyster istället och vi gick till en skog och tog kort, haha Inez ( min storasyster alltså ) försökte lära mig cheerleding ( hon går på det ) men det gick väll sådär ^^. (  Det blir såklart bilder :P )
     
Efter det gick jag till datan och fortsatte spela . Runt 3 kom mamma och hennes kille och vi åt lunch hos mm o sedan åkte vi hem. 
   Pussheeej ! // Er Jacqueline <3


1.     2.     3.     4.     5.     6.
7.     8.




1. Haha , en bilde på mig som jag bjuder på , försöker göra ett cheerledinghopp :P
2. Haha xD Gör ett , fast inte världens snyggaste ^^.
3. Syster ( <3 ) gör det finaste cheerleeding''hoppet'' :)
4. Jag posar :P
5. Jag gör någon knäpp hopp och garvar :P
6.Min rygg ;)
7. Jag utanför mm hus ;D
8. MIn favvomugg sen jag var liten !

Kommentarer
Postat av: Julia J (Till Jacq!)

Hej älskling, har du ny jacka?! har du köpt twilight 4 än? har såklart läst ut 3 och kan inte sluta tänka på den! Och vad som komemr att hända!! Det har blivit min drog!!!!! Snälla köp den snart annars spricker jag!!! Haha älskar dig<333

2009-03-22 @ 19:06:10
URL: http://juuliuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0