24 mars

Hej gott folk !
Idag har jag varit i skolan, haft gympa och sen matte. Det var väl helt okej.
Efter skolan skulle jag och Ebba åka med samma buss och haha vi missade 14.24 bussen och nästa gick 41, vi ba  ohyeah! Men under tiden gick vi in på Ica och köpte en liten bakelse som var jättegod, så vi överlevde ju!
När jag kom hem pluggade jag massor av franska, för det är muntlig redovisning på steg 1-4 och jag kunde typ inte så mycket, OOPS! Men ni ska få lära er av mitt lilla tips när man har prov, gott folk. Skriv upp punkter på allt ni kan behöva komma ihåg till provet på ett papper, man lär sig jättebra saker av att skriva ner saker, och sitt sen och läs på lappen tusen gånger innan provet, då glömmer man nästan inget!
                                                                               

dagens outfit var denna tröja från Cubus, med linne från H&M under, och jeans från Killah.
Kommentera vad ni tycker, och ignorera mitt fula ansikte :)
Puss på er som läser bloggen <3

Kommentarer
Postat av: Ellen

Men fanny då! Du är ju jättesöt!<33



Ellen<33

2009-03-24 @ 21:14:02
URL: http://miraochellen.blogg.se/
Postat av: fanny

thaha neee du är ellen! :O <33

2009-03-24 @ 21:26:52
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0