9 mars

tja alla coola! har nyss ätit äcklig fisk.. men man blir ju smart av den sägs det så det är nog bra! idag har jag inte gjort så mkt bara vart i skolan och vart med alla söta ungar. sen efter skolan hade jag PH och under5 tiden fick vi göra våra No-dockor haha vår NO-lärare sa att en heel skolklass hade blivit påkörda utanför vår skola och vi fick äran att göra organ och sätta på ett pappersskelett, vi ba kuul xD sen åkte jag buss hem med pelle, han skulle plugga så han kunde inte göra nåt. så jag kom hem, åt mellis, sen la jag mig i sängen med bärbara och än är jag kvar. snart kommer farmor och farfar hit och fikar och firar mamma som fyllde år på sportlovet. försöker plugga lite biologi för vi har prov på torsdag, men fotosyntes är världens tråkigaste! P U S S !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0