bilder från tisdag ;

Här kommer bilder från när jag och jacquie var i stan. Förlåt så mycket för dålig uppdatering ! bilder från trysil laddar jag upp ngn gång när jag får tid. / Fanny

1. Vi handlade en brownie med glass på, en gigantisk muffin och jordgubbsmilkshake på American Cookies i gallerian, värt att testa, det var jättegott ! :)
2. Söta jacquie med sin sked  :P
3. Fula jag med min milkshake
4. Jag har en tubklänning och jacquie har en kjol. båda från H&M
5. Jag testade "jeansleggings" från gina tricot som satt jättebra på mig enligt jacquie.
6. HAHAH! Vi testade dom klänningarnabara för skojs skull :) från gina tricot. hot eller not?
 
 P U S S ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0