Dålig uppdatering !

Förlåååt mig för att jag inte uppdaterade igår ! Därför skriver jag nu vad jag gjorde igår ;)

Torsdag (igår):
Igår efter åkte jag hem till Klara bejjbi , först tittade vi på en film , den heter typ miss little sunshine , hahha den var ett rolig ! en kille spottade när han pratade en gång ^^. Efter det spelade vi sims 2 , haha , både vi två nördar det. Efter det åkte jag hem för att plugga , det gick väll sådär. Jag var skittrött och mådde inte så bra.

Fredag (idag) : I skolan gick det väll bra , läste mio, moi moi (eller vad den heter) som vi var tvugna att göra , :P
Efter det åkte jag , tess och Fanny hem till Tess , hahha vi lummade o gjorde värsta musikvideon till massa låter. Vi började också asgarva när Fanny gjorde något hemligtr som jag inte säger vad hon gjorde :P
      Nu sutter jag och kollar på ''made'' :P


Pussheeej ! // J

Tyvärr blir det inga bider för kamera batteriet e slut :(  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0