den efterblivna kattungen ...

Tja alla coola ! Och tack Pelle för du räddade mig från min rubrikblackout (a)
Idag i skolan fick jag reda på att jag inte blev godkänd på ''NO''-provet :( Fick 10 mindre rätt än vad man behövde för att bli godkänt.
   På idrotten var vi typ bara 5 st ! HAha , så vi fick typ kasta bollar till varran hela lektionen ^^. Det var jävligt roligt !! Haha.

Efter skolan åkte jag , Fanny och Julia hem till mig, vi pluggade till franskan, haha vi läste min dagbok frpn typ 3:an , fy fan vad jag skev ! Man fattade ju typ inget ! Haha , jag lärde de också ''pinocio'' Haha ,  Fanny fattade typ inge och Julia ramlade på mig :P


(Vet att bilden e sned :( Sry.. )

Kofta - New Yorker 299:-
Byxor - Gamla
Svart linne som inte syns - Köpt i polen.

Kommentarer
Postat av: Leia

Fint.

2009-03-17 @ 20:47:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: fanny

haha, pinnochio var bäst jag fattade ingenting när ni hoppade på mia fötter jag ba aaaj !

2009-03-17 @ 21:28:16
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0