fking söndag

hej allihopa , nu tänkte jag berätta om min helg hära.
Fredag : Jag sov hos lisa och vi typ bara va hemma hos henne, tanken var att  vi skulle träffa ngn och vi försökte få tag i robin, men hav svarade inte så vi gav upp :) haha, men vi hade jättekul ändå (a) men jag bloggade inte därifrån för lisa har dataförbud, ajabaja :)
Lördag : Lisa vaknade typ 10 och jag sov till  typ halv tolv :$ vi åt frukost och sen drog ja hem vid 2 för jag skulle på båtmässan (: tittade på massa lyxiga yachtar och lite annat, kulkul . sen vid sex åkte jag hem och fixade mig till kvällen, jag skulle nämligen till min farbror och mina kusiner som hade fyllt år. det var jättekul där som vanligt . jag, min kusin lina och ida och mina farbröder spelade Wii och det visade sig att lilla ida var en naturbegåvning på tennis.
Jag kom hem vid ett, halv två och varf typ dödstrött och pallade inte blogga.
Så förlåt allihopa för dålig uppdatering.
Söndag: Jobbade matte i morse och nu typ nu har jag skittråkigt . 

                                                                                      
                                                                                   Jag älskar dig gumman !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0