fredag 6/3 - Jacqueline

Heeej gott folk! förlåt för dålig uppdatering igår! Får berätta vad jag gjorde nu då!


Det gick väldigt bra i skolan , hann med både matte o ''NO'' . Efter skolan åkte jag hem till Sofia och vi var inne på datorn o kollade roliga klipp på youtube och så gjorde vi choklad o toaste.
         Efter det åkte vi till fruängen och träffade Julia för vi skulle på bio på Heron c :)

Vi hade valt innan att vi skulle se ''hemma värst borta bäst'' så vi så ju den!
         Den var hur bra som helst !! Den handlar om: ett par som har varit ihop ett tag och både har skilda föräldrar, och  varje julafton åker de iväg till något varmt land. För att slippa åka till släkten säger de att de åket till ett fattigt land och  hjälper barnen. Men en jul märkte släkten att de bluffar , så de måste åka till 4 ställen på en ochg samma dag !! Och då händer det en massa !

Jag älskade den hära kärleks komendin !!! Den var jätterolig ! Jag trodde faktist inte att den skulle vara så bra! Ger 8/10 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0