Grrr....

Jag vet inte vad USB kabeln till kameran är, tyvärr blir det inga bilder föränn jag hittar den !



Idag gick det väll bra i skolan , på franskan hade vi jeppody ! Jag ska försöka att förklara hur det gick till.

Jag, Hannes, Julia och Danne var ett lag. Det gick jättebra för oss på början, Vi samlade ihop massa poäng. Det gick jättebra för ett annat lag också, det var ungifär jämt.

   När vi valde en ''lucka'' med frågan fick vi minus 300 !!!!!!!!!!!!!  Det var en ''lucka'' som man fick ingen hilma fråga , utan fick minus poäng ! Grrrr !!   
Sen tog ett annat lag en ''lucka'' och i den skulle en i ALLA lag byta till ett annat lag. Ingen verkade vilja byta lag i vårt lag så jag kutade och satte mig med det lag som var väldigt bra. Och inte nog med att de e BÄST i franskan , vi tog en bonuspoäng på 500 !!!! Så vi vann såklart :D Vi vann fransk choklad , haha :P  

Efter skolan åkte jag och fanny hem till mig, först satt vi vid datorn och så, sen bestämde vi oss för att göra pankakor ! (såklart :P) Först brev de för smala så de gick sönder sen blev de väldigt tjocka :P  Men de blev goda.
Efter det pluggade vi , och en tant bor över oss , och hon hör inte så bra så hon hade volymen på tv på högsta , jag e ju van och inte brydde mig så mycket , fast fanny tyckte det var jättejobbigt så vi bestämde oss för att gå upp till henne . 
      När vi plingde på första gången öppnade hon inte, så vi tryckte in lite hårdare, då öppnade hon inte heller, så vi höll  in knapper jättehårt, fast hon öppnade hon inte heller. Vi trodde att hon inte hörde så vi bestämde oss för att skriva en lapp. Och då sänkte hon lite iallafall ;)
Haha , sen lyssnade jag och fanny på ''smurhits'' på polska :P Haha , vi lyssnade också lite på lilla melodifestivalen 2006 typ , och sen dansade Fanny till ''Hope and glory'' , som var med på årets melodifestival av Måns Zermelöv. Efter det åkte hon och jag pluggade lite till. Nu sitter jag här och väntar på att min syster ska ringa från falun och såga vart USB- Kabeln är.


Pussheeeeej !! // J


En bild från google på fransk nougat som vi vann på franskan :)


Kommentarer
Postat av: julia<3

har du ätit upp den än då? Sen var dte inet så att jag inte ville byta utan jag fattade först inte! Då var dte redan försent! dissare ;( älskar dig! Glömm inte boken till imorn ( om du ser det idag)

2009-03-16 @ 19:56:30
URL: http://juuliuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0