Jacquie's dag ;)

Hejhoppsan! Hoppas ni gillade min nya design :D !
Nu e jag en riktig härmis och tar från mira och ellens blogg det hära:


DAGENS VILL HA: Vår !
DAGENS KLÄDSEL: Vardaglig ;) - Byxor, tröja & halsband
DAGENS FRISYR: FUL ! Utsläppt o typ halft mittbena och halft sne, upprepar: FULT !
DAGENS LÅT: Rihanna- if i where a boy remix ;)
DAGENS PERSON: Pelle och Oliver - för att ni inte lämnade mig på väg till skolan när jag var så klumpg o ramlade hela tiden! tack <3
DAGENS PLANER: Baka paj :D
DAGENS SAKNAD:Julia Jakvik <3
DAGENS DUMMASTE: Att jag sitter här istället för att plugga till NO-provet och fransan...
DAGENS MISSLYCKANDE: ''Läxorna''
DAGENS DROG: Datan ...
DAGENS KÖP: Twixter
DAGENS GODIS: Twixter, hehe, tråk...
DAGENS HUMÖR: Trött...  !
DAGENS fråga och svar: ''Oliver: Jag vet inte hur man går ! Pelle: Du kan väl börja med att ta ett steg fram.. :P''
DAGENS ROLIGASTE: Bullen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0