jag är sämsta uppdateraren ever, jag vet!

Hej hej hej och hemskt mycket hej. Kändes som jag behövde säga det så många ggr efter som jag inte har skrivit på länge, men jag har inte orkat. Ni som har blogg vet säkert också att det är jobbigt att skriva varenda dag, och att man glömmer bort ibland, eller har viktigare saker för sig. Denna gång glömde jag, och jag hoppas ni förlåter mig, jag ska bättra mig, lovar. Men men ni ska få en väldigt uppdatering om vad jag gjort dessa dagar jag inte skrivit, om ni nu bryr er, förstås, ja slår vad om att ni inte kommer palla läsa hela, men shiit samma jag skriver långt ändå:)
 Onsdag: The våffeldag, eller Vårfridagen. Vanlig skoldag, och efter skolan åkte jag hem till underbara uppblåsbara Klara och bakade våfflor. Jag sov sen också hos henne, för vi hade studiedag dan efter, SKÖNT !
Torsdag: Klara hade bestämt att vi skulle gå upp tidigt som ***, tio i sex på en ledig dag, för vi skulle nämligen hälsa på på hennes förra skola. Vi träffade hennes kompisar och en annan konstig snubbe från hennes klass som hade en.. vad ska jag säga ? underlig video på sin mobil. Vi var med på deras m.s. och kortrast, sen åkte vi hem till Tess och överraskade henne, vi hade inte sagt innan att vi skulle komma så hon blev allt förvånad.
Vi pantade "lite" pantflaskor och fick ihop sisådär 150 kronor ... Imponerad?
Det blev vi iallafall. Vi köpte en nutellaburk, en 200 g chokladkaka, en varsin energidryck och en Ben & Jerrys Baked Alaska.  När vi köpte Baked Alaska skänkte vi typ pengar till behövande isbjörnar, enligt Ben och Jerry. Fasligt god var den också. Vit chokladisbjörnar och vaniljglass. Vi åt upp allt det där medans vi kollade på filmerna "School of Rock och halva HSM 3.
Sen skulle Tess städa så jag och klara drog till henne. Stannade där till 6, och kom sen hem, åt hamburgare och sen matteplugg, städning och sen nu hamnade jag plötsligt här vid datan.
Ska snart ut med Pappi på en kvällspromenix, och när jag kommer hem blir det en mysig kopp té och sen sova.

                                                           

Jag älskar dig Klara hjärtat <3

Puss puss  / Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0