lediiig !

heej alla söta :) här sitter jag med lilla Ebba, hon har nyss kommit hit .
igår shoppade jag med Ellen  i skäris och jag handlade leggings som ser ut som jeans som typ heter denim tights.

byxorna/tightsen/leggingsen/WHATEVER x)

Gårdagens outfit                                        Dagens outfit
Tunika, h&m                                                Linne, h&m
                                                                       Svart tröja, fått av kompis
                                                                       Denim leggings gina tricot

Nu ska jag och Ebba baka, ha det så bra puss puss.

Kommentarer
Postat av: Ellee <3

Aw ska också skaffa sånna leggins men hittar dom aldrig på gina <33 Älsk dejj :)<333

2009-03-13 @ 12:37:26
URL: http://pluppens.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0