let me upgrade you


1.Julias skitsöta lillasyster Hanna
2.My med en fin pose
3.Tove som va ledsen för att my slog henne
4.Söta julia
5.Våra drinkar, gurkor till ögonen och anskiktsmask
6.Jag och Tove med ansiktsmasker på oss :)
7. Min hylla (a)
hejhopp ! efts jag har sovit hos julia har jag inte skrivit nåt, hoppas ni överlevde, eller det är klart ni gjorde x)

Jo, ni ska få en såndär tråkig lista igen, men jag lovar att jag ska börja skriva bättre nu!

Fredag : efter skolan åkte jag,tove och julia hem till my. vi spelade ett dataspel som hette spore, åt glass och så sminkade vi varann jättekonstigt. sen bestämde vi att vi skulle sova hos jullan :) vi hade jättekul där och vi typ kollade lite på let's dance, hade snöbollskrig, åkte rutschelkana i en lekpark och var allmänt flummiga.

Lördag: vi vaknade och kollade på "alvin och gänget" världens sötaste! sen åt vi frulle, mackor och té. sen hade vi kul och hoppade runt lite, och my julia och tove visade upp fina danser, tihi. om det gick att lägga upp filmer, skulle jag lagt upp dom! sen åkte my hem och jag julia och tove gjorde ansiktsmaskar och goda drinkar och badade i julias badkar och bastade i julias ångbastu. sen gjorde vi en jättegod pasta cabonara till lunch, vi är så duktiga!
sen efter det åkte vi in till skärholmen för julia och tove skulle handla grejer till rosanna som fyllde år på söndag, gratta henne! :) efter det åkte alla hem till sig och hemma satte jag upp hyllan som jag målade förra helgen, och åkte och köpte indisk take-away, det var jättegott! sen var det ju earth hour och såklart var vi med! vi satt med massa värmeljus och spelade monopol, mys!

Söndag: Jag har precis vaknat och ska snart äta frukost, sen vid typ tolv ska jag kanske åka in till eriksdalsbadet med julia, tove och my, tiihi. men annars ska jag nog sitta här. o vänta påå att bli kysst! haha nej jag skoja bara, men har haft den dåliga låten på huvudet igår :)
 Ha det bra, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefina presenter var det!

Puss!

2009-03-29 @ 15:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0