Lördag 7/3 - 09 Jacquelines dag !

Heej alla läsare ! Är riktigt sur på Tess och Fanny för att de inte skriver något !!
Aja , Idag var jag i stan (drottninggatan) med Julia, Sofia, Tove och Rosanna, vi tittade runt och alla köpte mer än en sak ! Rosanna var så förskyld så att hon och Tove åkte hem efter några timmar.

Jag, Julia och Sofia var kvar, Vi hittade värsta slutrean på ''ur & penn'' ! Nästan allt kostade under 30 kr!!! Klart att man köpte något! Själv köpte jag ett pärlhalsband där. Jag köpte också en kofta på Gina :) 


Kofta: Gina Tricot 99:- (rea)
Pärlhalsband: Ur & Penn 30:- (rea)



Kommentarer
Postat av: Tess

förlåt....

2009-03-07 @ 23:02:46
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0