macka m. choklad och kolasås !

Shooe alla coolaste ! Äntligen vår ! Eller hur ?
Idag gick det väll bra i skolan, jobbbade med matte och så övade vi på pijäsen och Rosanna har hoppat in ! (a) :D

Efter skolan skulle jag ientloigen hem , så jag åkte tunnelbana med Sofia , Emma och Tess, Emma skulle hem till sofia så jag och Tess besatämde oss för att följa med :) Det var skit kul hemma hos Sofia ! Vi var jävligt onyttiga ! Först åt vi glass m. sirap, kolasås, varma hallon och sen åt vi MACKA MED KOLA/ CHOKLADSÅS PÅ !!! Det var gott faktist, hehe ;) Sen efter det fick vi värsta kicken och kutade ut till enm såndära stor gunga med floppatofflor på oss xD HAha !Det var jättekul ! Sen ''bakade'' vi (ONYTTIGA!!) smält cholkad med cornlakes, asgott !! Sen gick vi för Emma var tvungen att gå . Och nu e jag här !

Ska snart också ut o jagga när det e sånt fint väder ! :D



Lite bevis på att det e vår ! <3



Dags för vårskor ! ;)



// Jacqueline !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0