my day

hello everyone :)
har precis kollat på äntligen hemma och läst lite i sämsta "kometen kommer", som vi måste läsa.. snark.
efter skolan stannade jag kvar till tre, hade inte ph eller så, men hade bara lust ^^ först läste jag lite och gjorde en "brinnande buske", haha :) sen klottrade jag och emma i hennes gamla franskabok, tihihi (:
jacquie och jennifer hade ph så vi åkte hem till jacqueline. vi kollade lite på tv, och åt mellis. sen skulle jennifer hem och vi blev lessna. när hon hade gått kollade vi lite på the hills och roomraiders, tog kort med jacqs kamera och läste Frida. jacquie hjälpte mig med matten lite, och jag fixade satt hennes mobil funkade, så gott folk, nu kan ni få tag på jacquie!
sen gick jag hem från långsjön för jag tog bussen mot gullm.plan, pallade inte vänta på andra bussen.
när jag gick hemåt började det regna, ovanligt! och jag kunde känna lukten av våt asfalt.. det känns som om våren börjar komma sakta.. vill ha sommar!
och vet ni vad? hon kanske ska flytta till snättringe och tänk om vi blir typ grannar? typ är med varandra varje dag och typ blir tajta som systrar (vilket vi redan är, men ialf.)
asså fatta vad vi skulle bli glada dåå :) vi typ fantiserade om det jättelänge.
men nu ska jag läsa lite mer bajs kometen kommer, asså vem fan vill läsa om mumintrollen i 6an? inte jag iaf!


detta är min och jacquies låt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0