OMG! Är Rihanna Miss Brown??

Kommer ni ihåg mitt (Jacqueline) förra inlägg om Chris och Rihanna så skrev jag att jag skulle skriva något nytt när jag fick reda på något ? A, nu har jag fått en chock !! Lyssna på det här !

Det rycktas att de har gift sig !! Att det kom en präst till P. Diddys hus för att viga dem! 
    Hur dum är Rihanna ientligen ?? Rihannas vänninor sa till ''Heat Magezin''  att hon troddde på sagor med drömprinsar, jag har aldrig hört en saga om att
prinsen misshandlade sin prinsessa ??

Jag vet nu exakt vad som hände den kvällen  som han misshandlade henne ! (kopierade det hära för att det skulle vara exakt!) :
 Chris slog Rihanna flera gånger under en biltur, han smashade hennes huvud mot bilens fönster, hotade att döda henne och bet henne även i örat! Vi förstår inte varför hon har gått tillbaka till honom vilket hennes pappa inte heller verkar göra. Han säger nu att han är orolig över att någon kontrollerar henne eftersom varken han eller hennes mamma kan ta få kontakt med henne. Hennes telefonnummer och email-adress har ändrats. Detta låter ju helt sjukt!

Källa: TMZ och USMagazine.



Kommentarer
Postat av: diana

va? ska de gifta sig??? eller har de gift sig rättare sagt. meh hallå han misshandlade henne ju!!! jag måste erkänna att rihanna är lite korkad som går tillbaks till honom i huvudtaget!

2009-03-08 @ 13:57:47
URL: http://dindee.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Håller med ! Vad tänker Rihanna med ??

2009-03-08 @ 16:12:31
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0