trååk

heej , idag har det hänt en god nyhet. söta stephanie började i ks igen :D hon gick här, sen bytte till johan skytte och nu e hon tillbaka, min sötnos. 
efter skolan var jag med Rebecka sötis som jag inte träffat på länge sen hon bytte skola. konstigt, eftersom vi bor nästan grannar,  men men. det var kul, vi var hemma hos henne och slöade all day. 
jag gick hem vid sex och slöade lite mer. 
nu sitter jag här och äter kladdkaka och myser med min kelgris till katt. han lägger sig på tangentbordet för att få min uppmärksamhet.

mamma bakade kladdkaka för att det var syjunta idag, när mamma har bjudit hem väninnor och dom sitter och babblar hela kvällen. Poff.. dörren smälldes.. allt blev tyst.. nu gick dom hem.
ska nog egentligen sova nu men jag vill inte.. borde men orkar inte.
jag gillar denna låt nu också, jag älskar musik. får nya favoriter hela tiden. är besatt.
detta är janet leons let go. från made in sweden. helt okej faktiskt. sån som fastnar på hjärnan.


kommentera nu för en gångs skull om vad ni tkr. ni börjar bli dåliga på det. fy skäms på er. shame on you.
okej, jag ska sluta babbla nu. men vill så gärna ha nån att prata med! är ensam i mitt rum... fetboring.
ååh nu tjatar mamma på mej också. ska sova nu.
ha det bra, pusspuss (:

Kommentarer
Postat av: diana

den var ju fett bra!!

tack nu fastnade den på hjärnan....

2009-03-20 @ 18:39:00
URL: http://dindee.blogg.se/
Postat av: fanny

haha jaa jag sa ju det :P

2009-03-21 @ 14:15:54
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0