två coola brudar och förbi för maskar

Hejsvejs allihopa ! ;) Sry för dåligt uppdatering . Skriven nu var jag gjorde igår istället :)

Måndag: Jag , Klara och Julia åkte hem till julia , vi käkade glass (mums) och sen gick vi utt till Julias grannars nyfädda kaninungar , jättesöta :)
     Haha , jag började prata med några småbarn , jätteroliga ^^.
Juste, haha jag och Julia skrämde Klara med en leksakmask , hon blev jätterädd och började springa runt o vråla , hon började till och med gråta ! Fast sen förklarade Klara att hon verkligen har förbi för maskar. Men sen myste vi lite framför tv:n och så.  Runt halv 5 var vi tvugna att åka för att julia går på dans . När jag var hemma hände inge särsilkt.

Tisdag (idag) : I skolan gick det väll bra , inge kul att säga om det. Efter åktede två coola brudarna och  jag hem till mig 
(jennifer och Fanny) . Först kollade vi lite på tv och åt lite mellis. sen var jennifer tvungen att gå , och efter det gjorde jag och fanny lite olikasaker , och det bästa var att fanny lagade min mobil!!!!! Hon klickade på en knapp så började den funka xD Thaanks ! :DDD 




                            P U S S H E J // J A C Q U E L I N E ! ❤





Min mobil (a)


Kommentarer
Postat av: fanny

stolt mobilfixare, och stolt fotograf på outfit bilden! älskar dig sistah ! (: <333

2009-03-31 @ 21:06:36
URL: http://tjf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0