F

efter den här jobbiga dagen har jag lust att göra ett till test.


Kära Ellen, idag såg jag dig och Frida hångla (ordentligt). Senare fick jag veta att ni även bett Inez att joina er... jag blev faktiskt riktigt sårad! Vilken tur att Johannes och Viggo tröstade mig genom att klä ut sig till Lucas och imitera Mona. Gud, vad jag garvade! Fast sen kom Pelle och ville vara med, jippi...! Förresten, har du hört att Valentina gjort slut med Ebba och blivit ihop med Fayme igen? hon ville tydligen bara verka svårfångad. Haha! Och Jacquie har friat till mig, vet inte riktigt vad jag ska svara men jag älskar ju fortfarande Fanny, fast hon var otrogen med Jacqueline S Men Kelly säger att Mercedes och Stephanie kommer betala ALLTING på bröllopet, så jag kanske ska säga ja? Men Emma hotar med att kidnappa mig om jag säger ja, för han/ hon älskar mig ända sen Julias fest i fredags. Jag vill ju inte bli kidnappad, men Robin w är ju ganska snygg och han ska komma på bröllopet.
Aja, nu ska jag äta chokladbollar med Issa och titta på när Johanna går på toa.


Haha, man blundar och väljer en kontakt ur kontaktboken och så blir de en text :P


Kommentarer
Postat av: oskar sundbom

jag älskar er

2009-03-30 @ 11:43:42
Postat av: oskar sundbom

jag älskar er

2009-03-30 @ 11:43:42
Postat av: vin hansson-lindblom

Jag älskar er ska vi gora ngt efter skolan????

puss kevin

2009-03-30 @ 11:46:04
Postat av: kevin hanson-lindbom

Jag älskar er ska vi gora ngt efter skolan????

puss kevin

2009-03-30 @ 11:46:33
Postat av: kevin hanson-lindbom

Jag älskar er ska vi gora ngt efter skolan????

puss kevin

2009-03-30 @ 11:46:50
Postat av: G Ö T E B O R G S F L I I K K A [ FOTOBLOGG]

Vad fin blogg (:

2009-03-31 @ 07:26:35
URL: http://goteborgsflikka.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej hopp tjf :P min nya blogg www.rejjst.blogg.se ses

2009-03-31 @ 15:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0