FÖRLÅT !!!

Förlåt , förlåt , förlåt för väärldens sämsta uppdatering ! Jag är jätteledsen ! Nu får jag repa upp min vekca :

Måndag: Jag , Klara och Danne åkte hem till danne. Vi hoppade studsmatta hela tiden , det är alltid lika kul ! Vi blåste upp ballonger också  ! Hahah , för hans syster fyllde år! Jag lärde mig att knyta dom :P  Fast inte så bra .... Sen när hans syster kom stack jag o klara , det e så bra att jag har klara. Hon o jag bor så nära varrandra <33

Tisdag: Ingen kunde göra något me mig så jag fick åka hem o plugga lite , det behövs också :) Fast jag pluggade inte så värst mycke , jag baka en kladdkaka också :)

Onsdag: Jag , Klara och Danne åkte till Danne  :) Vi hoppade såklart o sedan oljade vi hans altan så han fick lite pengar till grönan ;) Fast han sa att jag bara dränkte altanen ..... Sen när jag o klara åkte hem så bestämde vi oss att jag skulle till klara en stund också , så hemma hon klara gick vi till hennes systers mamma och hämtade ett par byxor , hahah :P

Torsdag: Valborg, va i tumba :)

Fradag: Jahapp, nu e vi lediga , imorrn ska jag till grönan me friends, och idag hoppas jag på att klara eller någon vill steka me mig :)

Pussheeej ! // Jacqueline



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ajg ville bara säga att jag älskar eran blogg jag är inne på den varje dag OCH jag älskar er Puss mina små söta älsklingar<3333

2009-05-04 @ 20:14:51
URL: http://elininnebandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0